Vervolg 4 - Reisverslag uit Moskou, Rusland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Vervolg 4 - Reisverslag uit Moskou, Rusland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Vervolg 4

Door: Taaf en Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

05 Maart 2013 | Rusland, Moskou

Snel onze coupe opgezocht, hum... Wel wat kleinig... En hebben wij nog wel een 4 persoons voor ons tweetjes gereserveerd. Douchen hadden wij geen tijd voor gehad. Hebben tijdens onze 17 daagse reis, 7 keer de mogelijkheid om onder de douche te stappen. Daar heb ik er dus al 2 van verknalt...die gaat lekker.. 
Maar we zaten in onze trein!!! Ik schoot om het kwartier vol, dat heeft de hele dag geduurd, alle emoties kwamen los. Taaf had het ook niet lekker. Helemaal niet toen wij op een station een broodje gingen kopen die zijn moeder vroeger ook altijd maakte. Verder raakte Taaf ziek en ging veel slapen. Ik liet mij verbazen door de verschillende uitzichten. ' s Avonds naar de restauratie wagen om wat te eten, alleen want mijn maat was nog niet genoeg in vorm. Zaten 2 Russen en ik dus. De kok lag te slapen tussen zijn gasten... Werd gewekt. De menukaart was uitgebreid maar bij alles wat ik aanwees werd nee geschud! Toen maar met handen en voeten duidelijk gemaakt dat ik al heel blij kon worden als hij iets kon maken wat eetbaar en warm was. Heb ook nog een kip nagedaan en die hint begreep ie! Was ook heerlijk, afrekenen minder fijn. Moest voor dat hapje + piccolo flesje rood (uiteindelijk zelf gepakt, want de serveerster kwam 4 keer met een witte aanzetten) € 72,- aftikken!! Snap nu ook wel waarom het daar niet zo druk was.... Daar zien ze mij niet zo snel weer terug.
Die 2 Russen begrepen niet waar ik vandaan kwam en al helemaal niet wat ik daar deed... Na het roepen van kreten als Cruijff, Gullit en van Basten begrepen ze wel de herkomst. 1 van die gasten heeft midden in de nacht zijn vrouw uit bed gebeld, want die sprak wel Engels.. , en heb ik haar uitgelegd wat onze plannen waren. Zij het weer vertaald voor haar man, hoofdschuddend werd ik aangekeken en werd mij duidelijk gemaakt dat het nu winter is. Weet ik meneer, weet ik...
Mijn bedje weer opnieuw opgemaakt want Taaf had mijn dekbed in beslag genomen. Rommelig maar prima getukt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

TaafenPjer

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 157681

Voorgaande reizen:

24 Maart 2017 - 09 April 2017

Japan

16 Maart 2016 - 28 Maart 2016

Cuba

12 Maart 2015 - 23 Februari 2015

Armenië

02 Februari 2014 - 23 Februari 2014

Thailand, Laos, Cambodja, Viëtnam

01 Maart 2013 - 17 Maart 2013

Trans Mongolië Express

Landen bezocht: