Hotel - Reisverslag uit Schagen, Nederland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Hotel - Reisverslag uit Schagen, Nederland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Hotel

Door: Taaf en Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

02 Maart 2013 | Nederland, Schagen

Op het vliegveld stond een heel "vriendelijke" meneer ons op te wachten en werden wij de taxi in gebonjourd. Na een uur rijden/scheuren moesten wij in de beurt van ons hotel aankomen. Mieke had voor ons een goedkoop hotelletje geregeld en wij hadden iets op een achteraffie verwacht. Op een gegeven moment zien wij een gigantisch groot hotel, vol verlicht in allerlei kleurtjes, ik zeg nog tegen Taaf, ' moet je die hoerenkast ( is het trouwens ook, maar daar over later meer...) daar eens zien!'. Staat er met grote koeienletters "COSMOS" boven op, en laat dan nu net ook de naam van het hotel zijn die op onze voucher stond!!
Inchecken ging vlotjes, gemeld dat de bagage achter ons aan kwam. Non problemo op zijn Russisch, wij houden contact met het vliegveld meneer!
Omkleden was er dus niet bij, daarom snel weer beneden naar de bar, tijd voor een biertje (= halve liter alhier). Viel ons vrij snel op dat er ook een flink aantal vrouwen rond liepen die niet helemaal op het weer hier gekleed waren... Heel rap kwam de Russische aap uit de mouw, ik werd aangesproken met de mededeling dat er voor € 170,- een uur van alles kon worden gedaan met je waar je heel gelukkig van zou worden! Nou geloofden wij dat meteen, maar lag boven ons budget...
Verder prachtig hotel, verschillende bars en restaurants, tevens nachtclub onder het hotel. Entree € 45,-. Ook boven ons budget, maar mag je wel met boven beschreven dames dansen, in lingerie.... Jammer, wij kunnen niet zo goed dansen.
Wel in de Karaoke bar beland, wisten niet wat wij hoorden, bijna iedereen die meedeed kon goed zingen. Links en rechts vrienden gemaakt, Taaf gaf ook nog wel eens een drankje weg, was ineens verdwenen, kijk ik niet van op, ken hem al 20 jaar. Als Taaf kwijt is... Kijk dan even in zijn bed... Ik had het toen wel bekeken en ging nog (een na) laatste drankje + sigaar in hotel bar doen. Hangt ineens de barkeeper van de Karaoke bar met een hele brede beveiliger aan zijn zijde in mijn nek!! " Zeg, die vriend van jou... Die bestelt wel van alles, maar betaald niets...!!". " Ow, joh, doe ik dat toch effe..." Gozer super verbaasd, had gedacht dat wij uiteindelijk rollebollend met z'n drieën door de bar waren beland!
X Taaf en Pjer

• 02 Maart 2013 - 19:58

Gert En Yvonne :

Leuk om te lezen! Jullie maken al van alles mee zo te lezen. Die backpacks van ons, daar rust een vloek op denk ik. Zijn al eens eerder in Frankfurt blijven hangen, terwijl wij al in New York waren. Komt vast goed.. Mooie foto's ook! Valt me alles mee meneer digibeet ;) Die foto van die meiden in hun ajax-pyjama op het station vind ik ook top. Geniet!

• 02 Maart 2013 - 20:36

Joep:

Wat een schiterend verhaal, ik zien het voor me!

• 02 Maart 2013 - 20:37

Gert En Yvonne :

Ohja, en 1 tip: als je een verslag plaatst, moet je aanklikken waar je bent. Jullie zijn nu nog steeds in Schagen...

• 02 Maart 2013 - 21:38

Ararad:

Hahaha wat een verhaal weer! En het moet nog beginnen, ik zie nu al uit naar het volgende berichtx

• 02 Maart 2013 - 22:10

Esra, Maxime En Roxan:

hoi papa en pjer,

mooi uitzich, en groot hotel.
    heel plezier morgen in de trein!!!

xxx esra, maxime en roxan

• 02 Maart 2013 - 23:14

Hans:

Goed gedaan Pjer. Reken maar op meer van dit soort "hotels".

• 03 Maart 2013 - 09:48

Nikki:

wat een leuke foto's
    ohh ja het is hier ook heel erg gezellig
    geniet er van!!
    moeten jullie niet steets jullie hasten om de trein niet te missen ??
    xx nikki love jullie

• 10 Maart 2013 - 23:15

Jolanda:

Hoi Pjer en Taaf,

Beetje laat gelezen, super verhaal en mooie foto's hoor
    Groetjes vanuit Schagen