Van start.... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Van start.... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Van start....

Door: Pjer en Taaf

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

18 Februari 2013 | Nederland, Schagen

Tsjonge, jonge.... Best wel spannend!
Moet proberen een tekst op de site te krijgen, ben zelf een flinke digibeet en mij terdege bewust dat er hier nog veel ondersteuning om mij heen is. Maarrrr... hoe moet dat straks in een internetloze trein bijvoorbeeld? Afijn, ik ga van start en we zullen het wel beleven.
Even in het kort hoe wij op dit avontuur zijn gekomen.
Ik was al van plan deze reis ooit eens te gaan ondernemen en ben door allerlei omstandigheden in mijn leven "doelen" naar voren gaan halen, vandaar dat dit op mijn doe-lijst van 2013 is komen te staan.
Tijdens een weekend Winterberg met o.a. Taaf en Maxime zat Taaf op een avond over mijn schouder mee te lezen op de computer. Ik was allerlei reisverslagen van anderen aan het doorlezen om alvast wat sfeer te proeven. Na een toilet bezoek was mijn plaats ingenomen door Taaf en niet meer achter het beeldscherm weg te krijgen....
Er werd later op de avond, onder het genot van een stevige borrel... , flink op los gefantaseerd hoe geweldig het wel niet zou zijn om dit met z'n tweetjes te gaan ervaren. Eigenlijk waren wij er toen al uit... 
Thuis de noodzakelijke dingen geregeld en nu stappen wij 1 maart op het vliegtuig naar Moskou! 
Wij hebben er onwijs zin an!!!
Groetjes, Pjer en Taaf

  • 18 Februari 2013 - 22:49

    Gijs:

    dit is wel een heel mooi vooruitzicht, veel plezier en ik lees mee.
    greetz Gijs.

  • 18 Februari 2013 - 23:28

    Hans:

    Hoi Pjer en Taaf,

    je bent nooit te laat om te gaan en te oud om digitaal bezig te zijn. Ik geef jullie een tip: tik wat in op rustige momenten. En publiceer dat zodra je internet hebt in een hotel. Dan gaat het lekker snel.

    Kun je nog een kaartje of route publiceren?

    Hans

  • 19 Februari 2013 - 11:24

    Yvonne:

    Echt gaaf dat jullie dit gaan doen! (Stiekem ben ik vreeeeeeselijk jaloers).. Ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal gaan meemaken en wacht met smart op de eerste blog! Xx

  • 20 Februari 2013 - 15:56

    Broertje:

    Helemaal fantastisch, dit willen Yvonne en ik ook nog een keertje gaan doen. Heel veel plezier toegewenst en geniet ervan, heb je verdient. Ben zeer benieuwd naar jullie verslag.
    Dikke kus

  • 22 Februari 2013 - 14:42

    Mirna:

    Hallo mannen. Heerlijk dat jullie deze reis gaan ondernemen. Ik wens jullie heel veel plezier en vooral heel veel avontuur. Ga alles lekker bewust beleven ( dus niet al te veel slapen Taaf!!) en maak veel mooie foto's zodat wij er later ook een beetje van mee kunnen genieten. Xx mirna

  • 23 Februari 2013 - 17:13

    Ararad:

    Te gek!

  • 24 Februari 2013 - 15:14

    Jolanda:

    Hoi Pjer en Taaf,

    Wat een fantastisch en mooi vooruitzicht dat jullie deze reis gaan ondernemen! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie gaan meemaken... Ik stuur de link van deze site naar mijn zoon Tim toe (als jullie dat goed vinden) want die gaat deze reis in juli maken maar dan wel 6 weken.
    Ik wens jullie heel veel plezier met dit avontuur en zie uit naar jullie 1e verslag en de foto's!
    Groetjes x Jolanda

  • 27 Februari 2013 - 07:21

    Miek:

    Hey reislustige mannen,

    Nog heel even en dan gaat het avondtuur van start,..... Spannend!!!
    Geniet met volle teugen van alles wat er op jullie pad komt en kijk je ogen uit!!!
    Ik kijk uit naar de reisverslagen, lang leve internet en de digitale inhaalslag! :-)
    XXX!

  • 27 Februari 2013 - 10:11

    Ria Baltus-Janssen:

    Ik had van Yvonne en Gert al van jullie reis gehoord en vind het erg leuk om jullie te volgen.
    Goede reis en geniet er van.
    Ria

  • 28 Februari 2013 - 13:33

    Ruud:

    Heren Globetrotters,

    Jullie weten heel goed dat ik graag dit avontuur had mee willen maken, maarrrrr.......je kan nu eenmaal niet alles tegelijk doen.
    Ben reuze benieuwd naar jullie ervaringen en hopelijk lukt het om onderweg `n uitgebreid verslag te maken.
    Heel veel plezier en weet dat velen met jullie "mee-reizen"!

    Succes!
    Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

TaafenPjer

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 660
Totaal aantal bezoekers 157464

Voorgaande reizen:

24 Maart 2017 - 09 April 2017

Japan

16 Maart 2016 - 28 Maart 2016

Cuba

12 Maart 2015 - 23 Februari 2015

Armenië

02 Februari 2014 - 23 Februari 2014

Thailand, Laos, Cambodja, Viëtnam

01 Maart 2013 - 17 Maart 2013

Trans Mongolië Express

Landen bezocht: