Laatste dag - Reisverslag uit Varadero, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Varadero, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

27 Maart 2016 | Cuba, Varadero

Laatste dag.

Morgenochtend worden wij om 11.00 opgehaald om uiteindelijk, 2e paasdag (volgens vluchtschema KL 724) te landen om 08.20.
Vanmorgen er al weer op tijd uit, gaan er ook 's avonds op tijd in, zo maken wij lekkere lange dagen. Dan kan het dus gebeuren dat je (zoals vanmorgen) gedoucht, ontbeten, verslag van vorige dag geplaatst, evengoed om 09.15 op het strand ligt!! Pas om 18.15 er weer van af.
Volgens de weersverwachtingen, gelezen in ons hotel, was er kans op een "thunderstorm". Gelukkig niets van gezien. Wel veel gezwommen, gewandeld, insmeren, draaien, geluncht, en gelezen. Bam! Weer een boek uit, ook Taaf, en wel een Hemingway!
Verder is dit natuurlijk heerlijk maar uiteindelijk koesteren wij de spreekwoordelijke warmte van Cuba zoals wij de vorige dagen mochten beleven het meest!!

• 27 Maart 2016 - 09:16

Joep Slijkerman:

Bam, 1ste Paasdag, de klok een uur vooruit en...regen!
    Voor jullie een goede vlucht en welkom thuis.

• 27 Maart 2016 - 09:34

Gert:

Een mooie dag op het strand. Zit nu al te fantaseren over Spanje. Ik zou zeggen, geniet ervan nu het nog kan. Bij terugkomst op Schiphol krijgen jullie te horen: vandaag code geel met zware windstoten, hagel en regel. Welkom in Nederland.
    Kus

• 27 Maart 2016 - 18:16

Ruud:

Goh, wat is deze trip voorbij gevlogen! Probeerde vaker te reageren, snapte niet wat er mis ging. Voorspoedige terugreis en welkom thuis!

• 29 Maart 2016 - 18:27

Carla :

Wat was het leuk om jouw verslag te lezen, lekker herkenbaar!

• 10 April 2016 - 18:22

Jolanda Paauw:

Hoi lieve Pjer en Taaf

Ik heb al jullie reisverslagen gelezen en ik reageerde op het 1e verslag en nu op het laatste verslag terwijl jullie al lang thuis zijn!
    Ik heb gelezen dat jullie een prachtige reis hebben gehad met ups en downs en jullie zeker het lekker zonnetje en de warmte van CUBA daargids gaan missen en niet te vergeten de natuur, cultuur etc
    Welkom in ons kikkerlandje met af en toe zon, veel wind en regen maar jullie zijn weer lekker thuis!
    Groetjes X Jolanda