Trinidad/Varadero - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Trinidad/Varadero - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

24 Maart 2016 | Cuba, Trinidad

Trinidad/Varadero

Gistermiddag nog even bij het zwembad gelegen in gezelschap van een groep Cubanen die met flessen rum in het zwembad lagen. Aardige mensen en het werd nog een gezellige boel op die manier! Ook weer in het hotel gegeten en de stad in op zoek naar live muziek, was snel gevonden. Om 00.00 stoppen de bandjes er hier allemaal mee en word het "disco". De jeugd neemt het dan over, dat is leuk om even naar te kijken, maar dat houd ook snel weer op. Afzakkertje op balkon dus.
Vanmorgen na het ontbijt meteen vertrokken richting Varadero. Toch zo'n 275 km over niet als te beste wegen. Passeerden ook weer de "krabbentrek", was nog drukker met die jongens dan op de heenweg, wat voor ons resulteerde in een lekke band deze keer...
Uiteindelijk in Varadero aangekomen, pfffff wat een reis! We dachten dat stuk in ongeveer 3 uur te kunnen overbruggen dat werden er uiteindelijk 7!!!
We hebben een keer een afslag gemist wat ons een uur heeft gekost en verder ging de reis door het binnenland zonder enkele bewegwijzering, dus op bijna iedere hoek stoppen en opnieuw de weg vragen.
Maar dan zijn wij nog niet in ons hotel.... Taaf heeft de afgelopen dagen keelpijn opgelopen, wat nu niet meer te harden is, dus eerst langs 1e hulp. Is niet alleen in keel kijken en pilletje/drankje mee, zoals wij graag hadden willen zien. Dus ook röntgenfoto, bloedtest, veel wachten...
Uiteindelijk raakte Taaf aan het infuus. Tijd begon te dringen voor het inleveren van de huurauto. Nieuw plan gemaakt. Taaf bleef lekker aan het infuus liggen, ikkie met huurauto op zoek naar inlever locatie daarna door met taxi en onze koffers naar hotel. Taaf dan na infuus ook door naar het hotel. Aldus geschiede, kwamen bijna gelijktijdig aan. Zijn om 09.00 uit Trinidad vertrokken, het is hier nu 18.45 en zijn er dus net!
Dat is onze 1e dag in ons all inclusive resort, hahaha....
Het goede nieuws is dat Taaf zich nu al een stuk beter voelt!!!