Cienfuegos, - Reisverslag uit Cienfuegos, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Cienfuegos, - Reisverslag uit Cienfuegos, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Cienfuegos,

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

22 Maart 2016 | Cuba, Cienfuegos

Cienfuegos

Vandaag bestond grotendeels uit het reizen van Viñales naar Cienfuegos. Zulks is hier best wel een "avontuur". Niet omdat het heel druk of gevaarlijk is maar de wegen zijn slecht (af en toe hele diepe gaten in het wegdek), bewegwijzering minimaal of zelfs helemaal niet, plotseling koeien, invasie van krabben of andersoortige beesten op de weg enz.
Tanken werd ook nog wat. Benzinestations zijn hier dun gezaaid en als je dan zo'n ding vet nodig hebt en de 1e twee zijn gewoon gesloten(!!) en de 3e heeft niet het drankje dat onze auto nodig heeft word je pittig zenuwachtig kan ik u melden....
Uiteindelijk met een slakkegangetje en ramen open (airco stond uit om brandstof te besparen), kwamen wij rijdend op resten van benzinedampen dan toch bij een zo gewenste pomp aan.
Cienfuegos is voor ons niet de stad die je moet gezien hebben in Cuba. Maar wel in een prachtig hotel in koloniale stijl met aan onze achterdeur de Caribische zee!!
Uiteindelijk toch weer een hele bijzondere avond gehad met afsluitend een plekkie op (weer) een dakterras met leuk uitzicht, live muziek en heerlijke Margarita cocktails..

• 22 Maart 2016 - 21:54

Rene:

Dit lijkt toch meer op mijn vakantie, have fun.X