Viñales dag 2 - Reisverslag uit Viñales, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Viñales dag 2 - Reisverslag uit Viñales, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Viñales dag 2

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

19 Maart 2016 | Cuba, Viñales

Viñales, dag 2

Deze morgen stond dus een paardrijd rit door de vallei op ons menu. Nou, dat was meer dan geweldig!!! Prachtige vergezichten en spannend "parcours" maakten het tot een onvergetelijke Tour! Met visite aan tabaksplantage enz. enz....
Des middags nog even bij het zwembad gelegen en van het ondertussen vertrouwde rummetje + sigaar genieten. Werd het eind van de middag wat donkerder boven ons hoofd en begon het me toch een tijdje te plensen, heuul verschrikkelijk. Enorm blij dat wij dat noodweer niet tijdens onze ochtendexcursie getroffen hebben.
's Avonds ook nog in de regen het dorp in en weer een lokaal tentje opgezocht waar wij heerlijk hebben gegeten, gedronken, gekletst, (Cubanen maken graag een praatje....) en dat alles voor weinig.
Ondertussen was het ook weer gestopt met regenen, zodat onze meegebrachte vestjes weer uit konden. Of dat nu kwam door de stijging van de temperatuur of de optelsom van het aantal genuttigde glaasjes rum weten wij niet meer....