Cienfuegos/Trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Cienfuegos/Trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Cienfuegos/Trinidad

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

22 Maart 2016 | Cuba, Trinidad

Cienfuegos/Trinidad

Vanmorgen uitgeslapen...
Hoewel... Wij lagen om 09.00, via de achterdeur van ons hotel,in de Caribische zee, stond nog niet op Taaf zijn lijstje!
Ontbijten en koeteldekoet naar Trinidad getuft. Mooie route langs de kust, was wel e.o.a. "Krabbentrek" en hebben er zeker een paar honderd dood moeten rijden, maar niet getreurd, de weg was helemaal rood van de krabbenlijkjes (waren dus niet de 1e die langskwamen) en Taaf heeft er zeker enkele duizenden ontweken!!
Ineens, zonder enkele kennisgeving lang de kant van de weg belanden wij (volgens onze beleving) in een "dorpje". Kleine smalle straatjes geplaveid met steentjes in alle vormen en maten, hobbel de hobbel, raakten daar de weg kwijt, even vragen, " is dit de goede weg richting Trinidad?) Antwoord.. Dit is Trinidad meneer...! Ooooo.....
Even zoeken want onze ene kaart gaf de straatjes aan in het Engels en de andere in het Spaans en hier wisselen zij dat lekker af, of vergeten op de muurtjes te te plakken, wat wel wat verwarring met zich meegaf.
Maarrr hotel gevonden! Met uitzicht over heel Trinidad en de zee. Top!!
Wij weer terug naar het centrum en flink wat kilometertjes rondgewandeld. Wat Cienfuegos ons niet heeft gegeven, qua Cuba/Caribisch gevoel heeft Trinidad 3 dubbel dwars goed gemaakt, zo gaaffff.....!!