Beetje brak! - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Beetje brak! - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Beetje brak!

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

20 Maart 2015 | Armenië, Jerevan

Gisteravond nog een paar afzakkertjes genomen in hotel, waren uiteindelijk te laat voor het eten maar toch een beetje trek. Taaf met barkeeper smoezen en tovert later op onze IPad een menukaart met afbeeldingen van allerlei gerechtjes voor mijn neus. Wat ik wil eten....? Ik denk dat het roomservice is, zeg dat ie zelf maar wat moet uitzoeken, vind alles best...
Stopt er na een half uurtje een brommertje voor de deur en komt er een snuiter met een plastic tas binnen. Had Taaf e.o.a. Armeense shoarmaboer gebeld die nu zijn bestelling aan de bar kwam afleveren...!! Hahaha...!! Daar ben ik nou mee op reis!
Vandaag een mak dagje, allebei een beetje brakkig van onze uitspatting gisteren, regent ook. Wij hadden historisch- en kunstmuseum nog niet gezien. De kunst lieten wij aan onze ietwat witte neusjes voorbijgaan....
Historisch was gaaf, groot ook. Meeste wat wij daar zagen hadden wij ondertussen al gezien, gelezen of gehoord, maar moesten het meepikken. Vrolijker werden wij er in ieder geval niet van. IPad waren we vergeten dus vandaag belasten wij u niet met foto's. Scheelt mij wel een dag vreselijke irritatie over (in mijn ogen) te traag internet.

• 20 Maart 2015 - 17:29

Yvonne En Kleine Saar :

Eindelijk jullie verslagen gelezen.. Wat een indrukwekkende reis mannen!!!
    Xx

• 20 Maart 2015 - 18:38

Ome Piet Slijk:

Lijkt mij in alle opzichten een prachtige maar ook vermoeiende reis. De eerstvolgende week komen jullie niet door de alcoholcontrole heen.

• 21 Maart 2015 - 09:17

Hans Van De Valse Tandjes:

Hebben het dagelijks over jullie reis met David [van de valse tandjes].Die Armeense wodka lijkt mij niets, heb ooit een ervaring met Poolse wodka gehad,niet best ,dus ik kan me redelijk inleven in jullie lijf.
    Verder mooie verslagen,zijn niet anders gewend en mooie foto.s. Geniet nog even en dan wachten de ?
    Juist, valse tandjes

• 21 Maart 2015 - 14:38

Ruud Benard:

Met veel plezier jullie reisverslagen gelezen. Pjer, jongen, m`n complimenten, leest lekker weg.
    De volgende reis hoop ik er weer bij te zijn.
    Inderdaad, nog ff dan mogen jullie weer aan de tandjes en bandjes!
    Proost!!