We zijn van start! - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van TaafenPjer - WaarBenJij.nu We zijn van start! - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

We zijn van start!

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

12 Maart 2015 | Armenië, Jerevan

Daar zitten we dan! Klaar voor de (vlieg)reis. Vertrekken om 20.00 naar Wenen, met Austrian Airlines, om aldaar over te stappen op de vlucht naar Yerevan (hoofdstad Armenië), ook met Austrian.
Hopelijk hebben de beide piloten elkaars tel. nr.... Want wij hebben exact 25 min. om van het ene vliegmachientje in de andere te geraken, dat word nog wat...
Dan hebben wij het nog niet eens over onze koffers! Moeten ook die overstap maken en rennen vast niet zo hard dan wij...
Afijn, op die koffers reken ik al niet eens de eerste paar dagen, heb de laatste 3 vakanties met connecting flights de "aansluiting" met mijn bagage gemist...!! Extra boxershortje op verdacht al in de handbagage gepropt.
Taaf is al een week pittig zenuwachtig en dat word nu het alsmaar dichterbij komt niet echt beter...
Ikke ook aardig gestresst hier aanbeland, had andere reden. Gisteren besloot mijn IPhone kaduuk te gaan, na flink wat heen en weer vliegen + rennen, is alles weer redelijk draaiende, met nieuwe telefoon! Was echter in de werkplanning geen rekening mee gehouden, bracht wat druk met zich mee....
Wij gaan hapje eten en ontmoeten jullie graag weer in Yerevan!!!

Groetjes Taaf en Pjer

• 12 Maart 2015 - 19:07

Mirna:

Gezellig mannen. Ik zie uit naar jullie verslagjes en foto's. Heel veel plezier. Groetjes mirna

• 12 Maart 2015 - 19:36

Gijs:

Veel plezier en leerzaamheid op jullie reis.
    Ik ga weer mee genieten.

Greets gijssie.

• 12 Maart 2015 - 19:37

Riet Slijkerman:

Taaf en Pjer.... We wensen jullie een fantastiche reis met niet al te veel hindernissen.
    De stres van de Ifphone een te weinig tijd voor de overstap en de spanning zijn al goeie ingredienten voor een enerverende ries naar het land van Taaf zijn voorvaderen.
    Een heel eind hiervandaan en voor de nederlander een vrij onbekend land. Armenie is niet vaak in het nieuws en dat is misschien een gunstig teken, dan is daar rust.
    Wij kijken uit naar jullie bevindingen en verslag. Cees en Riet

• 12 Maart 2015 - 20:00

Ome Piet Slijk:

Met stress moet je leren omgaan. Een goede oefening dus. Neem een volgende keer maar een ezel. Die kan in Armenië ook nog goed van pas komen. En hij neemt op tijd alle bagage mee. Pak nog maar een biertje.

• 12 Maart 2015 - 21:31

Ararad:

Te gekke trip hoor mannen, zie uit naar de volgende foto's !

• 12 Maart 2015 - 22:42

Yvette:

Goede vlucht! Lekker genieten samen :)

• 12 Maart 2015 - 23:42

Jolanda:

Hoi Taaf & Pjer , na een enerverende reis zijn jullie eindelijk beland op jullie bestemming!
    Ik hoop dat jullie koffers ook met jullie meegereisd zijn en ook natuurlijk Pjer zijn NIEUWE telefoon!
    Ik wens jullie ook veel plezier en leerzaamheid op jullie reis en ook ik gaan uit zien naar jullie volgende verslag en de foto's!
    p.s. bovenstaande foto ziet er al veelbelovend uit!

Groetjes x Jolanda

• 15 Maart 2015 - 11:24