Armenië - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Armenië - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Armenië

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

09 Maart 2015 | Armenië, Jerevan

Hallo Allemaal!

Wij hebben weer het plan opgevat om een tripje te maken, naar Armenië deze keer.
Vertrekken donderdag 12 maart en komen maandag 23 maart weer thuis.
Zal best wel een emotioneel reisje kunnen worden.... Taaf zijn ouders zijn indertijd het land ontvlucht en er heeft een genocide plaatsgevonden welke tot op de dag van vandaag door de Turkse overheid word ontkend.
Taaf is in Nederland geboren en nog nooit in Armenië geweest. Wij zijn nieuwsgierig wat we allemaal mee zullen maken en via deze weg houden wij jullie op de hoogte!

Groetjes, Taaf en Pjer.

• 09 Maart 2015 - 22:06

Marjon:

Fantastisch mannen! Een mooie reis toegewenst!
    Groetjes Marjon

• 09 Maart 2015 - 22:10

Rene:

Ben weer benieuwd.

• 09 Maart 2015 - 23:55

Riet Slijkerman:

Een goeie reis toegewenst in dit voor nederlanders vrij onbekend. Daarom kijk ik uit naar jullie reisverslag en foto's. Dan hoef ik er zelf niet naar toe. X

• 10 Maart 2015 - 00:34

Bart Dekker:

Nieuwsgierig naar jullie belevenissen wacht ik af, succes met jullie voorbereingen!

• 10 Maart 2015 - 05:04

Jan Slijkerman:

Mooie reis Taaf en Pjer. Ik kijk uit naar jullie verslag en foto's. Groetjes, Jan

• 10 Maart 2015 - 08:17

Dario:

Fijne reis heren, 1 voordeel is dat taaf de taal machtig is dus je zult voor wat betreft niet voor grote verrassingen komen te staan..taaf, misschien kun je pjer in het vliegtuig naar wenen een paar woordjes leren....gr Dario.

• 10 Maart 2015 - 09:26

Piet Slijkerman:

Mannen, goede reis. Ik ben gek op spannende verhalen. Kom wel weer goed thuis.

• 10 Maart 2015 - 15:16

Jolanda Paauw:

Fantastisch mannen! Ik wens jullie een goede reis in dit voor Nederlanders onbekende land!
    Ik ben nieuwsgierig naar jullie daar belevenissen en foto's! Vooral Taaf en ook Pjer sterkte , succes en veel plezier!!!
    Liefs en groetjes Jolanda

• 10 Maart 2015 - 20:24

Gert:

Hoi Taaf en Pjer,

Heel veel plezier en ook sterkte toegewenst op deze mooie reis. Wacht jullie verhalen en foto's af. Ik vind het echt tof dat jullie dit met zijn tweeen doen. Kus

• 10 Maart 2015 - 20:48

Hans Van Oosten:

Beste Pjer en Taaf, ik wens jullie een goede reis. Als jullie zijn voorbereid, kom je veel te weet. Succes, Hans

• 10 Maart 2015 - 21:31

TEUN VOS:

Hallo mannen.
    Wat een mooi vooruitzicht. Wat zullen jullie weer genieten.
    Maak er iets moois van.
    Hoe is het weer op dit moment?
    Succes.

• 11 Maart 2015 - 14:28

Peet Tante:

Wij wensen jullie een prachtige reis toe,en taaf vooral je roots ,ben benieuwd hoe dat bij je overkomt xxx

• 12 Maart 2015 - 10:18

Louis:

Beste Taaf en Pjer. Een hele fijne reis en gezond weer thuis.

• 12 Maart 2015 - 13:24

Paul:

Geniet ervan Boys. X Paul.