Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van TaafenPjer - WaarBenJij.nu Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

Chiangmai

Door: Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

03 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Na 11 uurtjes vliegen (prima gegaan hoor, met China Airlines) kwamen wij STIPT op tijd in Bangkok aan (is hier 6 uur later dan bij jullie). Wel gek hoor, dat je voor jou gevoel eigenlijk naar bed moet en hier gewoon de dag net begint!
Hier moeten wij overstappen op een binnenlandse vlucht naar Chiangmai en een daarbijbehorende nieuwe boardingcard ophalen, maar.... wat niet zo STIPT was van STIPT Reizen is het feit dat onze nestor en reisleider Ruud niet op het lijstje stond!! Lichte paniek in onze tent... Na enig heen en weer bellen tussen de supervisor van China Airlines en ook iets hoogs van Bangkok Airlines kwam daar uiteindelijk Ruuds felbegeerde ticket uit de printer rollen. Gelukkig hadden wij wat tijdsruimte tussen de vluchtjes, zagen daar aan de paniekbalie ook gewoon vluchten missen door deze ongein.

Uiteindelijk veilig en wel geland in Changmai. Aldaar opgevangen door onze enthousiaste reisleider, zeg maar drilinstructeur. Moet ook wel, wil je in totaal 28 "grote kinderen" in de pas laten lopen.. Na alle instructies te hebben aangehoord en alle extra dingetjes vooraf te hebben mogen betalen werd het tijd voor ons 1e (en 2e) biertje in Azië.
Deze hakte er wel lekker in na een nachtje te hebben overgeslagen... Daarna even relaxen op de kamer.. Een ieder viel in slaap.. Ondergetekende echter niet.. Had gehoord dat er op het dak van ons hotel een zwembad was, kreeg ook nog een beetje trek, tsja en dan krijg je dit soort taferelen........

• 03 Februari 2014 - 13:26

Hennie En Wim:

gelukkig dat het allemaal goed gekomen is wat een gedoe voor jullie fijn dat jullie goed zijn aangekomen lieve groetjes uit playa de assendelft xxxx

• 03 Februari 2014 - 14:47

Yvette:

Wat zal mijn ouwe heer lekker hebben gelegen, na de behoorlijk spannende momenten en een paar koude kletsers op de goede afloop :0 xxx

• 03 Februari 2014 - 15:37

Mirna:

Heerlijk dat je de schrijverij weer hebt opgepikt. T leest lekker weg. Hopelijk komen jullie snel over de jetlag heen en kunnen zo verder genieten van jullie trippie. Heb je werkelijk nog gezwommen in t zwembad. Hier zonnig en zacht weer. Groetjes Mirna

• 03 Februari 2014 - 17:18

Rianda.:

Wat zal je in de rats gezeten hebben, Ruud. Je zag je hele vakantie in duigen vallen,wed ik. Gelukkig viel het allemaal mee. Veel plezier .Ik kijk uit naar jullie volgende verslag.

• 03 Februari 2014 - 20:00

Ararad:

Veel plezier!! Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!!

• 04 Februari 2014 - 14:55

Jolanda Paauw:

Wauw wat een verhaal weer, gelukkig zijn jullie veilig aangekomen in Bangkok maar óók in Chiangmai na over en weer gebel en geregel! Dat je in de rats zat RUUD kan ik me voorstellen!
    Maar WIE zat nog bij het zwembad(heerlijk) voor een happie en een drankie?????
    Geniet lekker van alle indrukken die op jullie pad komen, veel plezier!
    Groetjes Jo

• 04 Februari 2014 - 17:20

Louis.:

Beste vakantie gangers.
    Het hangover 4 gevoel komt alweer op gang.
    Als dit maar goed afloopt.Gelukkig is Pjer mee om alles in goede banen te leiden.
    En ons af en toe op de hoogte te houden van de laatste rampjes.
    Denk er aan de politie is daar heeeeel streng. En de doodstraf is er nog niet afgeschaft.
    Dus jullie netjes gedragen.
    Groeten Ria & Louis.

• 05 Februari 2014 - 23:36

Gijs:

Wat een trip en toch weer wat gedoe , dat hou je altijd. Meestal treft dat altijd dezelfde persoon. Pjer wat een afsluiter van de dag dat ziet er heel goed uit!!!!!!!!!!!!! Greets to all.