MOSKOU.. WOU(W)!!! - Reisverslag uit Schagen, Nederland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu MOSKOU.. WOU(W)!!! - Reisverslag uit Schagen, Nederland van TaafenPjer - WaarBenJij.nu

MOSKOU.. WOU(W)!!!

Door: Taaf en Pjer

Blijf op de hoogte en volg TaafenPjer

02 Maart 2013 | Nederland, Schagen

Vandaag stond de City Trip Moskou op het programma. Wij hadden geen idee hoe laat. Office van Intertours (in hotel aanwezig, hoe handig) gaat om 09.00 open laat de receptie weten (achteraf is dat hele agentschap verhuisd...). Okidoki, had mijn wekkertje gezet. Taaf wakker gemaakt, vond dat een mooi klusje voor mijn vriend om te regelen) staat om 08.55 onder de douche ((wel warm water, voor de rest geen toilet spulletjes weet u nog..). Gaat de hotel telefoon, "Hello, Dariah speaking over here, I'am at the hotel lobby, with the driver, ready for the City Tour..." Fuck à duck!! Taaf onder de douche gescheurd, ikke dus geen warm water gezien/gevoeld. Broodje bij het ontbijtbuffet weg getrokken en in de auto gesprongen. 
Tsjezus, was zo gaaf!! Helemaal zo als wij het in ons hoofd hadden zoals het had kunnen/moeten zijn. De bijzondere dingen bekijken met lichte sneeuwval en tussendoor een mini zonnetje af en toe. "Onze reisgids Dariah was ook zo geweldig, en alleen wij tweetjes on tour, in de zomer heeft zij er 40 per rondje...
Zij had ook nog voor ons het vliegveld gebeld en daar hadden zij haar laten weten dat om 17.00 onze rugzakken in de bagage kluis zouden liggen.
Hoe dat is afgelopen leest u in het volgende verslag...
X Taaf en Pjer

  • 02 Maart 2013 - 22:09

    Ararad:

    Foto's ???? Hahaha, kijk maar of het lukt... Ik neem een borrel op jullie

  • 02 Maart 2013 - 23:19

    Hans:

    Heb je ook nog Moskou onder de grond gezien? Als je tijd hebt voor een ritje met de metro bv. 's avonds naar het Rode Plein, dan sta je versteld van de schoonheid van de stations en de snelheid van de roltrap waar de Moskovieten hun boeken ondertussen lezen....

  • 03 Maart 2013 - 09:36

    Gert En Yvonne:

    Hallo daar,

    Lijkt ons ook helemaal top. Zijn zeer benieuwd naar de foto's. Gelukkig komen de backpacks eraan.
    Kus

  • 03 Maart 2013 - 09:41

    Nikki:

    heey ik vind het leuk om jullie bij te houden !
    en wacht elke dag op wat jullie schrijven
    ben dan erg benieuwt
    ik mis jullie wel heel erg hoor!!
    maar vind het wel spanned voor jullie !
    ik leef met jullie mee !!
    xxx-ies nikki

  • 03 Maart 2013 - 11:14

    Jolanda:

    Wauw, wat een avontuur!! Heel leuk om zo op de hoogte te blijven!!!
    Geniet ervan!! Hoop dat de bagage snel komt;-)
    XX Pat en Jo

  • 03 Maart 2013 - 15:07

    Mirna:

    Hoi mannen

    Heerlijk dat je tijd neemt om ons op de hoogte te houden van jullie belevenissen.
    Zo reizen we echt mee.
    Nog Fotoos genomen van jullie tour?
    Begin iets van benijden te voelen en zoiets van wat doe ik hier. Ben op mijn werk en ben hier ook nodig. Leven bestaat uit keuzes maken hè. En jullie hebben de juiste keuze nu gemaakt.goed voorbeeld.
    Ik hou me op de hoogte met jullie berichtjes.
    Groetjes mirna


    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    Op 2 mrt. 2013 om 22:03 heeft TaafenPjer het volgende geschreven:



    MOSKOU.. WOU(W)!!! 2 maart 2013
    TaafenPjer heeft een nieuw reisverslag geplaatst in Schagen. Klik op de onderstaande preview om het hele reisverslag te lezen in TaafenPjer.waarbenjij.nu:

    MOSKOU.. WOU(W)!!!
    Vandaag stond de City Trip Moskou op het programma. Wij hadden geen idee hoe laat. Office van Intertours (in hotel aanwezig, hoe handig) gaat om 09.00 open laat de receptie weten (achteraf is dat hele agentschap verhuisd...). Okidoki, had mijn wekkertje gezet. Taaf wakker gemaakt, vond dat een mooi klusje voor mijn vriend om te regelen) staat om 08.55 onder de douche ((wel warm water, voor de rest geen toilet ...

    Nieuws op WaarBenJij.nu
    Nieuw op WaarBenJij.nu


    Wil je goedkoop naar TaafenPjer bellen?
    Verras TaafenPjer in Schagen met een belletje via Hallobuitenland.nl>>
    Wil je hier geen notificaties meer van ontvangen? Schrijf je uit van deze mailinglijst

  • 04 Maart 2013 - 10:25

    Wim En Mil:

    Wat leuk om jullie belevenissen te lezen. Wat een fantastische reis gaan jullie maken!
    Hopelijk krijgen jullie snel jullie bagage. Wordt denk ik wel tijd voor een schoon onderbroekje! Haha. Groetjes van ons

  • 05 Maart 2013 - 12:09

    Tineke:

    Hoi Pjer en Taaf,

    Had natuurlijk al de nodige verhalen van Joeps gehoord en nu de open dag achter de rug is, dacht ik ik ga nu maar eens reageren! Die eerste verhalen zijn al prachtig! Dat het niet altijd allemaal vlekkeloos verloopt,dat hebben jullie al ondervonden! Ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal! Veel liefs en een hele mooie reis toegewenst!
    Veel liefs Hans en 10

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

TaafenPjer

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 157241

Voorgaande reizen:

24 Maart 2017 - 09 April 2017

Japan

16 Maart 2016 - 28 Maart 2016

Cuba

12 Maart 2015 - 23 Februari 2015

Armenië

02 Februari 2014 - 23 Februari 2014

Thailand, Laos, Cambodja, Viëtnam

01 Maart 2013 - 17 Maart 2013

Trans Mongolië Express

Landen bezocht: